Titulinis PEIS ket PEIS cob PEIS sap Naujienos Apie mus Kontaktai
 
PEIS sap

Naujausia mūsų informacinė sistema “PEIS sap” tai sistema skirta centralizuotai valdyti mažų ir vidutinių įmonių sandėlio apskaitą ir mažmeninę prekybą. PEIS sap yra tinkama visoms prekybos, viešo maitinimo įstaigoms, dirbančioms su kasa, pavedimais, užsakymais ar pristatančioms prekes į namus.

Ši informacinė sistema skirta pilnai valdyti pardavimus, užsakymus ir likučius filialuose ar centralizuotai. Įmonės valdovams skirti įrankiai leidžia realiame laike matyti pardavimus, o galingų analitinių įrankių pagalba matyti ir prognozuoti reikalingus užsakymus bei pilnai valdyti sandėlį. Sistemoje realizuotas tikslus darbas su POS, įdiegti klientų valdyto ir lojalumo moduliai, kainynų modulis, o taip pat gaminių modulis, kuomet pardavus gaminį, nurašomos visos tam gaminiui ar maisto produktui pagaminti reikalingos žaliavos.

Sistema diegiama į užsakovo darbo vietą, jai suteikiama garantija, kuri nereikalauja jokių papildomų sistemos palaikymo mokesčių. O konkurencinga sistemos kaina leidžia Jūsų verslui dar lengviau kvėpuoti!

Sistemos funkcijos
  • Teisių skirstymas rolėmis, pagal sistemos naudotojo atsakomybę – administratorius, kasininkas, vyr. kasininkas ir pan.
  • Įmonės padalinių valdymas
  • Prekių skirstymas į rūšis pagal taikomus PVM mokesčio dydžius
  • POS kasos aparatų valdymas
  • Lojalumo, nuolaidų ir nuolaidų kotelių valdymas
  • Patogus kainynų valdymas
  • Galimybė kurti savo matavimo vienetus
  • Tiekėjų ir klientų duomenų valdymas ir analizė
  • Patogus produktų ir gaminių valdymas ir nurašymas
  • Nurašymo ir pajamavimo dokumentai
  • Sandėlių ir likučių valdymas
  • Centralizuota pardavimų, kasos operacijų ir užsakymo kontrolė iš bet kurio įmonės filialo
  • Galingas analitinis modulis, įvairiais pjūviais formuojantis reikalingas ataskaitas
  • Sistemos veikimo greitaveika užtikrinama naudojant naujausias technologijos spartinančios sistemos veikimą – Oracle DB, bei PHP-Ajax